SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 16 februari 2010

Möte & party:-)

Idag har vi haft möte på dagis med Ebbas assistent,Jenny och en specialpedagog som kommer till dagis ibland och hjälper Jenny och finns för oss om det behövs. Vi gick igenom Ebbas åtgärdsprogram,det var en mellancheck för att se hur vi ligger till slutdatum för programmet är i maj,då får vi se om vi har lyckats med det vi vill.
Jenny är så duktig,jag är så imponerad av jobbet hon lägger ner på vår Ebba,hon går in för det till 110% och vi är så nöjda!


Efter mötet var jag med Fia på me&i-party hos en av hennes vänner,jag köpte inget men det fanns massa,massa fina grejer. Fia ska ha ett party i slutet av april så jag sparar mig tills då,har ju förhoppningsvis en bebis då,lättare att handla när man vet könet.


Nu är det skidskytte,heja Sverige!!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

TACK... *generad*


Puss till er!

Sofia sa...

Jenny är helt grym.

Marica sa...

Bättre assistent än Jenny med sitt engagemang och duktighet (hm finns nog inget som ord men du förstår vad jag menar) är helt beundransvärt och oslagbart! Stor eloge till Jenny!!! *Kram*

ylvisen sa...

Kan tro hon är dukigt! Skönt att känna så, det gör vi med med Felix Malin!

kram