SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 17 februari 2010

Vård av Ebba igen..

Ja jag har vart på jobbet i 2 timmar idag,sen blev jag hemkallad av mannen för Ebba är sjuk igen,hon hostar jättemycket och hade varit hängig på dagis igår. Hon har hostat inatt och jag har vart uppe och gett henne medicin så jag var lite förberedd på det. Stackars lilla gumman att hon inte kan bli helt bra nu,jag är ju inte heller helt frisk än så vi har väl samma skit.

Igår fick vi ju ett guld till,Björn Ferry var super och det var spännande,kul med os!

8 kommentarer:

Mor sa...

Stackars lilla gumman att det inte ger med sig!!
Och samma med den stora gumman;0)
(synd om er)
Kram

ylvisen sa...

Fy va träligt! Hoppas ni bli pigga snart!

Ja det är så kul med OS!

kram

Malin sa...

Usch va jobbigt att det inte ger med sig. Man längtar lite extra till våren då. Hoppas ni får en ok dag och har det lite mysigt trots att ni inte mår bra. Kram Malin

Jenny H sa...

Jättetrist med dessa förkylningar som härjar! Ni får krya på er riktigt ordentligt och mysa i soffan..

Blir det inget skövde imorgon kan du väl höra av dig!

Massa krya på er kramar!!!

Familjen Lindström sa...

Vi är också sjuka, fast på Axel rinner det från andra hållet...
Krya på er!!!

Marica sa...

Krya på kram till Ebba och hoppas att du oxå kurerar dej och kryar på dje nu när du ändå måste vara hemma!!!!

Emmas keramik sa...

Nä men stackare!! Krya på er, vill ju att ni skall bli friska nu så att vi kan träffas någondag.
Kram!!!

ida sa...

Inte roligt att vara sjuk :( Hoppas hon blir bättre snart :)