SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 12 februari 2010

Gräsänka

Martin är ute med grabbarna,dom skulle dricka öl och äta tapas,kul för dom.
Jag och barnen har haft myskväll,ätit hemmagjord pizza i soffan och chips till efterrätt. Ebba la sig vid åtta och Lucas slockna i soffan strax efter,nu sitter jag här och njuter av ensamheten. Ska sätta igång ett avsnitt av desperate housewives:-).
Jag känner mig mycket bättre nu efter en riktig slappardag med vila,bad,nässpray och mer vila.
Trevlig fredagkväll på er!

4 kommentarer:

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :) Kram

Mor sa...

VA GÖTT!! att ha bara EGEN tid!!
Titta på vad man vill, äta vad man vill (och du mår nog mycket bättre än maken imorgon)hi hi(tänk så!!)
Natti natt Kram!

Malin E sa...

Skönt med lite egentid och bara mysa med barnen!! Det behöver man.Skönt att du mår bättre nu oxå.
Kram Malin

Marica sa...

Fredrik kunde ju inte hänga med men det får bli nästa gång.. jag hade tjejmys med min systerdotter igår, vi var på high school musical.. snacka om att moster blev ännu mer populär när jag bjöd med henne på det ;) Ha en bra lördag! Kram!