SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 21 februari 2010

Härlig vinter

Skolgatan idag,solen kikar fram emellanåt

Lucas leker i snön

Mamma och pappa har också massa snö

Var på en mycket trevlig badkväll hos Johan och Sofia igår,vi bada i flera timmar och det var nog -12 grader och lite snöyr,tack för en skön kväll!
Idag sov jag och Martn länge,sen har jag vart ute på en riktigt härlig vinterpromenad med Fia,så skönt väder nu. Det är ju inte plogat på några trottoarer så man får gå på vägarna,det är många som är ute och går idag.
Nu har jag vart och hämtat barnen,så skönt att få lämna bort dom ibland för man längtar ju verkligen efter dom efter ett dygn och det behövs ibland...

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja vintersolen är fantastisk! Vi var ute i bilen en sväng förut (vinkade på din man!) och kollade drivorna! Rätt häftigt faktiskt!

Nu ska det bli lite kvällsmat och tidig sänggång.. Hade lite feber igår, typiskt när mor o far var här.

Ses imorgon (förhoppningsvis!)!

Kramkram!

Marica sa...

Ja det var en trevlig kväll och perfekt vinterväder att bada i igår, trots att jag var för feg att rulla mej i snön ;) Ha en bra kväll! Kram!

ylvisen sa...

Å va mysigt det lät med badet! Avundsjuk!

Shit va mycket snö har oxå!

kram

ps.du är så välkommen! eller ni ska jag skriva!

ida sa...

Mysiga bilder :)