SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 15 februari 2010

Tidig morgon

Oj idag fick jag gå upp tidigt,var ju längesen jag gjorde det för förra förmiddagsveckan var vi sjuka. Men det gick bra att komma upp tjugo i fem.



Idag har Lucas med sig en kompis hem från dagis,dom har lekt på rummet och nu ska hon hem om 45 min så då fick dom lov att spela tennis på nintendo wii:t. Det är bra med tv-spel där dom får röra på sig.




3 kommentarer:

Jenny H sa...

Så roligt att hon fick följa med hem idag! Hon var så STOLT! De leker så j-kla bra ihop så det är ju extra kul då!

Du är tapper som masar dig upp så tidigt.. Själv är jag helt slut de mornar klockan ringer kl 6.30...

Gonatt!

Fisan sa...

Säger som Jenny, duktigt att fixa att gå upp så tidigt. Men snart så är du mammaledig och då får man ju sova...
Kram!!!

Skolgatan sa...

Ja snart är jag ledig och FÖRHOPPNINGSVIS får jag sova:-)
Kram mina söta vänner♥