SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 1 februari 2010

VAB

Är hemma med barnen idag,Ebba är helt igenkladdad i ögonen och hostig. Lucas är snorig och jag är igenkladdat i ett öga och sjukt ont i halsen,ingen feber men vi går på alvedon mot halsont...

Jäklar vad det snöar nu,verkar aldrig ta slut,men jag gillar det och hoppas det är massa snö vecka 7 när det är sportlov,hör ju inte till vanligheten.

GRATTIS TILL VÄRLDENS SÖTASTE ELSA OCH HENNES SYSTER SIRI,DOM FYLLER 13ÅR IDAG!

10 kommentarer:

Malin E sa...

Jobbigt med sjuka.Hoppas ni kryar på er fort nu. Du får passa på att njuta av dagen hemma så gott det går i alla fall och bara ta det lugnt.
Kram Malin

ylvisen sa...

Grattis Elsa :)

Gå till doktorn och få penicillin! Eller jag menar ta ett halsprov! Det är en order!

;)

ylvisen sa...

Ha ha, jag vet, det var därför jag skrev det, ang läkaren alltså :)

Idag ska jag åka och köpa nya sängkläder så ni sover kungligt! :) Om ni vill ha någon resesäng till ebba så är vår i stugan men jag kan låna hem svärfars annars, säg till bara!

Mor sa...

Siri hälsar "GRATTIS" lillsyrran!!
Och så får ni krya på er allihop!!
Kramar till er sjuklingar:0)

ylvisen sa...

Njae, jag kan inte komma på nåt mer ni ska ha med er... Lucas nintendo kanske ifall jesper och han vill koppla upp sig mot varandra.

Utekläder kanske ifall vi åker pulka eller nåt. :)

Marica sa...

Hi Hi Grattis Elsa :)
Krya på di små barnen & dig själv såklart! Kram!

farmor sa...

Grattis Elsa tänk att åren går så fort
Kryp ihop i sängen och mys och ha det riktigt skönt så skönt ni kan ha med rinnande näsor och halsont!Det kliar faktiskt lite i min hals också!!!
Kramar från farmor

Anonym sa...

ne men är ni så dåliga allihop. låter inte bra. men ni får krya på er. ja tänker på er. å pussa elsa från mig å barnen me å en kram till dig me syter (L)

Jenny H sa...

Hurra för Elsa och Siri idá!!!

Krya på er...

Johanna sa...

Ögoninflammation är inge roligt. Bävar för alla Vab-dagar som brukar komma som ett brev på posten när barn börjar på förskolan. Kram på er och bli friska snart.....