SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 23 november 2009

13 år..


har jag och Martin vart ihop idag,förlovade i 8 år,gifta i 4½ mån. Hua vad tiden går men det blir bara bättre med tiden,så skönt att veta precis vart man har varandra. Det blir ju inget speciellt firande för jag ser han inte ens idag.

Jag och Lucas har städat hans och Ebbas rum,Ebba var också med men jag kan knappast kalla det för hjälp;-) Lucas var iallafall jätteduktig och våtdamma överallt.

Nu ska jag göra pasta carbonara,se om det duger åt lille herr-Kraft idag.

9 kommentarer:

Sofia H sa...

Grattis herr å fru Kraft.

ylvisen sa...

Grattis! :)

Marica sa...

Grattis <3 till er båda <3

farmor sa...

Grattis till er båda!!!Vad åren går fort jag minns som igår när ni kom fnittrande uppför trappan!Och nu har ni 2 1/2 barn och hus o hund.Är ff i Alanya vilket härligt ställe!I morgon bär det av till Istanbul där finns alla märkeskopior så hör av er om ni önskar något!!
Puss o kram på er längtar!

farmor

Emilias sa...

Grattis :)

Jenny H sa...

GRATTIS GRATTIS!!

Mor sa...

Grattis Grattis till er!!
Jag minns också första mötet med Martin en mycket nervös o artig grabb tyckte vi!!!
Kram.

Fisan sa...

Grattis grattis! :-)

Zebbes mamma sa...

Hej och grattis får man väl passa på att säga :)

Såg att du följer min blogg, blev nyfiken och kikade in hos dej.. Otroligt mysig blogg måste jag få säga.. :) Väldigt fina bilder.

Ha det gott

Kram Mia