SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 2 november 2009

Världens finaste barn...


vilken tur att dom är mina;-). Fick dagis-korten idag och dom blev ju superbra,Kajsa är en klippa! Imorse var jag med Ebba hos ortoped,ebbas läkare tyckte hon gick lite inåt med fötterna så han tyckte vi skulle träffa en som kika på det. Så vi satt i ett litet rum och in strömmade 5 pers och kolla på Ebba,men hon var på sitt bästa humör och visa dom vad hon kunde. Dom tyckte inte det var någon fara med fötterna så vi skulle bara köra på som vanligt,skönt. Ja det är allt som hänt här idag på skolgatan.

9 kommentarer:

Kerstin B sa...

Oj va söta, roligt med lika men olika tröjor, då vet man ju att de är från samma år, om man skulle glömma!

Jenny H sa...

Ja vad ska man säga...
Underbara barn!

ylvisen sa...

Åh va bra dom blev! Fina kort på fina barn!

Skönt att det gick bra på ortopeden!

Du den där sprithistorien kan du glömma, ha ha!

ida sa...

gud va söta, jättefina kort! :)

Mor sa...

Oja ni kan vara stolta över dom små söta! Jättefina!!!
Årets julklapp eller??
Kram

Emmas keramik sa...

Oj vilka snyggingar!! Hoppas vi också får våra dagiskort snart.
Har hittat en sida som har väggwallies med karta på. Du pratade om det sist du var här.
www.favoritsaker.se
Jag tror att jag skall köpa ett stort grönt träd till vardagsrummet :)

HÖJDPUNKTER sa...

Ååh va fina dom är!
Korten blev jätte bra!

Hoppas allt är bra med er..
Kram sandra o barnen

farmor sa...

vilka godisungar vi har undrar om det blir en Herman lika söt också!Nu kommer jag in på bloggen igen!Vi är nu i Pamakkuele och ska bada varma bad innan vi drar ner till havet.Vädret har som tur är blivit bättre så nu är kortbyxorna på!
Kramar o pussar
farmor

Johanna sa...

Jättesöta! Men, fotografen kan ju liksom inte misslyckas med de där 2 finingarna.....Kram