SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 14 november 2009

Lördag


Idag har jag vart i Skövde och storhandlat,skulle haft med mig båda barnen eftersom Martin håller på med huset. Men det slutade med att jag åkte själv,Lucas lekte med Victor och Wilma och Ebba stanna hos mormor och morfar,jag brukar oftast ha med barnen när jag handlar,tycker inte det är nått problem men gud vad skönt det är att handla ensam! Efter handlingen hämtade jag Ebba som har haft ensamtid med mig och Martin nu ikväll för Lucas sover hos Wilma. Sen ska vi se på twilight,har hört att den ska vara så bra. Trevlig lördag på er!

10 kommentarer:

Anonym sa...

ååå den är ju så himla bra! =) den andra filmen går ju på bio på fredag !! Jag håller på med böckerna nu och kan inte sluta läsa!
Trevlig kväll
Kram Lisa

Anonym sa...

hallå du den filmen är as bra. om du tycker att den är bra kan du följa me mig på fredag på nästa har redan två platser kl nio för mattias följer nog inte me för han ska jobba säger han. men om han inte ska me så kan du hänga me. nu ligger wilma å lucas å kollar på tv i samma säng han skulle ligga längst ut hi god natt

Johanna sa...

Den är HELT underbar. Jag var väldigt skeptisk när jag skulle se den, men föll som en fura för Edward....Kram

Mor sa...

Hallå där Jenny!!Om inte Jessica kan så fråga Morsan vet ja!!!
(sorry Jessica)
Kramisar till er båda

Jenny H sa...

Hrm.. den filmen har tydligen passerat obemärkt förbi mitt liv.. Har nog inte ens hört talas om den. Men det verkar ju på komentarerna som att den är mkt sevärd så det blir väl till att kolla på den!

Kram o gonatt!

johanna sa...

vad intressant denna bloggen verkar!

ylvisen sa...

Va duktig du är så som åker med båda barnen, det skulle vara jag det, ha ha ha!

Jesper ok men nissarna NÄ! :)

Marica sa...

Jag handlar alltid med mina grabbar och det går finfint :) men som du skriver det är skönt att få handla själv ibland me :)

Skriver som Jenny, den här filmen har jag helt missat men jag mste nog se den nån dag :)

Kram

Johanna sa...

Ni som inte sett den...bered er på att bli fjortisförälskade i Edward. Man smälter....eller iaf jag och mina tjejkompisar! Kram

Anonym sa...

Vilken söt flicka du har! :)

//Carro