SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 13 november 2009

Trött...

Jag är väldigt nöjd med dagen,klar med alla barnjulklappar,kul!
Var ganska lugnt med folk idag,blev mer framåt lunch,vi tog leksakersavd. först för det är ju där det är mest folk.

Har tagit ett bad,haft en skön ansiktsmask,nu sitter i min nya pyamas,insmörjd i ny bodybutter och är rätt slut i hela kroppen,ska inta liggläge:-)

Tack Jenny för att du tog Ebba och tack morfar för att Lucas fick vara med dig!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Inget att tacka för... det är bara mysigt att ha henne här... Idag var vi uppe på vinden och tog fram min gamla dockvagn till Ebbas stora glädje! Kul att den kom till användning igen!

Nu har vi plöjt igenom johan 6.. Bra, men det känns lite vemodigt. Vill ha en fortsättning så man vet hur allt blir...

Kul att du hittade mkt roligt i Ullared! Jag ska troligen dit om två veckor och köpa plastpåsar ;-)!

Gonatt gonatt!

Skolgatan sa...

Ja vad kul,jag köpte inga plastpåsar,fy mig det gör ju alla har jag ju sett:-)
Ebba verkade nöjd med sin dag,avslutade med pizza men var trött och la sig strax efter det.
Och det är mycket att tacka för,du är bäst!

farmor sa...

hej på er!Härligt att du har julklapparna klara för du lär väl inte bli piggare närmare jul.Vi köper inga leksaker i år.Vad skönt det ser ut med snö!!!!!Längtar hem nu.Bad och sol här.
Kramar farmor

patricia sa...

Åh Ullared. Skulle också vilja åka dit. De får bli i januari någon gång... När va de Herman va redo för adoption? Kramar