SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 22 november 2009

Grattis Sofia!


Idag fyller söta Sofia år,grattis säger vi till henne. Hon ser jag som en av mina närmsta vänner,vi har inte känt varandra så länge men hon är en riktig vän. Jag vill umgås med folk som ger energi och det gör hon!

Igår var vi bjudna på mat hos Fia,Fredrik,Axel och Wilmer. Det var så trevligt och supergod mat,3-rätters,det är lyx. Skönt att få komma bort från vårt renoveringshus och bli bortskämda,tack för det:-).

Idag har jag och Ebba vart i Skövde och handlat mat,grabbarna var hemma och tog det lugnt,Lucas sa att han var trött och hade ont i huvudet så det kanske är biverkningar från sprutan.

Tråkigt väder idag,det som var så fint igår.

6 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja grattiskramarna går till sofia idag! Gulligt skrivet av dig! Och jag är beredd att skriva under på allt!

Härligt med vänner som ger energi! Det är så det ska va annars kan det kvitta!

Finfint att ni blev bortskämda med trerätters igår, det är ni värda!

Hoppas lucas piggnar till snart. Förstår precis hur han känner sig..

Söndagskramar till dig jessica som ger MASSOR av energi!!!!

Sofia H sa...

Tack gumman!
Jag tycker precis samma om dej. Du e toppen å jag tycker om dej så mycket. kram kram

Fisan sa...

Tack själva, alltid lika kul att ha familjen Kraft här!
Kan meddela att det var en hel del folk i Ullared idag.. Jag var också lagom seg när klockan ringde. Cred till dig som fixar att gå upp så tidigt varannan vecka.
Kram!!!

ylvisen sa...

Grattis till Sofia, söt liten kille oxå!

Ja det är verkligen lyx att få gå bort å äta!

kram

Rebecca sa...

Grattis i efterskott till Sofia. Den där bilden ser precis ut som om den är tagen i vår stuga i Sälen... (Johan har ju varit uppe där någon gång vet jag) Kan det vara så?

Sofia H sa...

japp den stugan är det=).