SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 5 november 2009

WALL-E

Det blir ingen tjejkväll för min del,Martin är sjuk,har spytt och ligger och sover nu. Stackars han och stackars mig som missar dom trevliga vännerna,men jag vill inte att dom ska bli smittade om det nu är nått smittsamt. Han vet inte om det kanske är nått han ätit för han kände sig lite bättre när jag kom hem från jobb.

Jag är trött idag,ovanligt. Har sovit en stund på soffan och nu sitter jag och barnen,gosar och ser på bio,Wall-e han är ju för söt

Min favorit i tecknad film är nog annars Lejonkungen eller Hitta Nemo,vilken är eran?

10 kommentarer:

Jenny H sa...

Vi kommer sakna dig ikväll vännen... Men vi fixar en ny dejt snart så du kan vara med! Då får vi ha lite adventsmys kanske??

Hoppas martin frisknar till snart, du får hälsa honom, Mojje ska ta hans plats i bowlingen idag så det blir bröderna Hellström mot resten!

Förresten, du frågade om film.. Mina favoriter är nog... Ice Age ("ekorren" är ju tokrolig!) och Hitta Nemo. Hrm.. Lejonkungen med coola Pumba är ju inte heller fel..
FInns så många bra..

Ha en bra kväll och ta hand om din man...

Kramar!

Anonym sa...

du de var svårt me filmen där. men hoppas nu att han blir bättre å att ni inte blir dåliga bara. hälsa dom andra å ge dom små pluttarna var sin kram å pöss från mi jenny e

Anonym sa...

Cars!

jennie sa...

tror jag oxå måste säga lejonkungen.. Gillde oxå sjönheten och odjuret när jag var mindre..

Nyinflyttad sa...

på andra sidan häcken är ju för skön :)

Elliebergvall.blogg.se sa...

Lejonkungen! :D

Johanna sa...

Ice age är min klara favorit. Den försöker jag ALLTID få Felix att välja när han vill se film med mig (händer inte så ofta längre). Jag älskar dialogen i den filmen...får mig att skratta även efter 100:e gången.

Minoriteten i majoriteten sa...

Jag älskar också Lejonkungen, sen kommer nog Askungen eller Svanprinsessan.

elin bjurström sa...

Hej, du saknades igår men snart är det ju dax igen... Då hoppas vi på att alla är friska å kan vara med. Nytt som bestämdes igår är att vi ska vara klädda i myskläder så man kan äta mycket utan att något sitter åt... hihi Snart ska jag å Andreas in med vår lilla Kisse till veterinären, han ska id-märkas å ta en spruta. Just idag har han varit bedrövlig, försöker hålla honom inne men det har varit en omöjlighet. Han har jamat så högt så jag blev tokig å släppte ut han. Nu måste jag ut å leta... Skönt att M är bättre... kramar

ylvisen sa...

Lejonkungen! :)