SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 4 november 2009

Redan onsdag

Hemkomna från gymnastiken,det gick bra idag. Ebba var jättetrött efter dagis och somna i soffan en stund innan vi skulle åka,det var nog välbehövligt.

Ikväll är min man bortrest,han är i Linköping på någon hifi-träff,jättespännande;-)


Jag ska göra nudlar med massa stark krydda,undra vad det är för kön när man är sugen på stark mat,jag blandar i sambal olek i typ allt?:-) Tänkte kolla på bonde och efterlyst,skönt med en ensamkväll.

Imorgon kommer brudarna hit på symöte,trevligt!:-)
Åh vad jag längtar tillbaks till vårt bröllop,det var så kul,vilken dag,allt var så lyckat!! Ska ta tag i tack-korten någon dag,dom ligger i lådan

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Jag längtar oxå tillbaka till ert bröllop! Det var SÅ himla kul :-)!

Ja imorgon ser man fram emot symötet.. Undrar just om jag ska ta med sticket den här gången ;-)??
Är ju första symötet hos dig förresten! Extra spännande alltså!

Förstår att Ebba somnade.. Hon var allt trött idag stumpan.. Kul att det gick bra på gympan!

Stark mat.. Hrm.. Jag vet vad jag tror att det är för kön men jag tänker hålla det för mig själv ett tag till!

Ha en riktigt skön ensamkväll! Glöm inte att kolla på Morden för 17!

kram!

Fisan sa...

Jag förstår att du längtar tillbaks, skitkul var det! Jag lyssnade precis på en av våra solosånger vi hade på vårat bröllop och blev en smula sentimental.
Det ÄR något visst med bröllop!!!