SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 1 november 2009

Fortsättning

Kolla in den snygga rumpan:-)

Rivningen fortsätter,nu åker golvet ut. Det låter högt och mycket och det är skitigt så jag och barnen drar till skövde och handlar. Sen är det Fotboll,göteborg-aik,heja göteborg! Igår hade vi en trevlig kväll,tyvärr blev Lucas dålig han spydde men det var nog för att han åt godis på tom mage. Idag är han som vanligt igen.

3 kommentarer:

Annelei sa...

Jessica, det är så roligt att följa din blogg! spännande med renoveringen. Ser fram emot bilder när det är klart!

Annelei sa...

Jessica, det är så roligt att följa din blogg! spännande med renoveringen. Ser fram emot bilder när det är klart!

Annelie sa...

ojdå... först publiceras inlägget dubbelt, sen ser jag att jag stavat fel till mitt eget namn. hm. Jaja, det ska inte alltid vara lätt!