SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 31 mars 2010

10 dagar kvar

Nu är det nära,jag har tänkt mig på lördag då fyller min pappa år:-)
Lucas kom idag,alltså 10 dar för tidigt så denna bebbe har slått rekord i att stanna längst,jag känner mig inte speciellt hög-gravid så den kommer nog ligga kvar,Emma säger att jag måste bli trött på att vara gravid innan den kommer och det är jag ju inte än,jag tycker om att ha mage och känna sparkar men självklart längtar jag efter att få se vad det är där inne.

3 kommentarer:

Emmas keramik sa...

Nej precis den kommer först när du känner dig fet, svullen, inte kan knyta skorna längre och du tänker att det spelar ingen roll hur förlossningen blir bara bebisen kommer ut SNART!!! :) När man tröttnat på att vara gravid så får man vänta några veckor till så kommer de sen :) eller var det bara mina som var såna??
Tack för igår!
Kramar

ylvisen sa...

Oj då lär du få vänta, du är ju inte ens tjock!

Jag gick oxå längst med nr 3....

SPÄNNANDE är det iaf!

Jenny H sa...

Ja lördag är väl en toppendag att föda :-)! Vilken present pappa får på födelsedagen!!!

Nu ska jag ladda inför påskdiskot imorgon på "Orren" och tjejträffen på kvällen!

Goeftermiddá!