SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 30 mars 2010

Vår

Har det vart idag,helt underbart!

Jag vila en stund efter fikan med Emma,sen gick jag och hämta barnen,Lucas ville att vi skulle gå så då är det bäst att passa på,han är världens lataste...

Sen blev Lucas klippt av Lisa och valde svart tuppkam idag,glömde tyvärr ta kort men han har inte tvättat det än så jag kanske kan ta imorgon.

Ikväll har jag och Jenny H vart på teckenkurs på hab,jättebra att friska upp och förnya teckenfronten. Jag tycker det är superkul,ska bli intressant och se hur tidigt bebisens första tecken kommer sen.

Har klivit upp från badet och tänkte slökolla på 9:de kompaniet nu. Godkväll på er!

3 kommentarer:

Mor sa...

HMM Fick en känsla av att du varit här hemma o hälsat på också(eller)?
medans vi var på jobbet.
Vet inte riktigt varför jag fick för mig det??;0)
Kram

Skolgatan sa...

Ne det minns jag inte...;-)

Fanns inga byxor till barnen så jag var tvungen men idag får jag nog tvättmaskin igen:-)
Kram

Mor sa...

Det är helt OK gumman:0)
Min tvättmaskin behöver nog köras ibland.
Den går inte så ofta nu längre som förr i tiden undrar vad det kommer sig??
Kram