SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 12 mars 2010

Semester!

Nu är jag ledig ända till nästa måndag! Skönt!

Idag är det tvättning,packning,hälsa på mormor o morfar och handla lite som gäller.
Ebba var snorig och hostig igår igen men inatt och idag är hon bättre,skönt om hon slipper vara sjuk i Sälen.
Här snöar det idag,inte så mycket och det är ju bra det för det känns som det räcker nu. Min plan är ju att snön är borta när vi kommer hem från Sälen:-)

God fredagmorgon på er,nu blir det en kopp kaffe till sen tar vi tag i detta på allvar.

8 kommentarer:

ylvisen sa...

NICE!

Jenny H sa...

Njut av semestern varje sekund!! Tvivlar faktiskt inte ett ögonblick på att du kommer göra det!
Nu ska jag jaga katten med dammsugaren så vi får lite roligt här :-)!
Må gott!

ida sa...

Vad härligt :)

Söffiapröpp sa...

Vi drar till fjällen fest hela kvällen...=) HÄRLIGT ska det bli. Eller hur Jessica?

Skolgatan sa...

JAA Hoffa! Fast fest vet jag inte...:-)

Jenny H sa...

Ha :-)! Det va ju ett roligt smeknamn: "Hoffa"!
Sofia du får festa både för dig och jessica!
Ni kommer få SUPERkul!

Trevlig kväll!

Mor sa...

Ni får det nog helt perfekt nice!!
Men det där med att all snö är borta när ni kommer hem kan du nog glömma:0)
Om du nu inte blir liggande på Mora BB
några dagar förstås??? Ha dä nu riktigt GÖTT!!!
Kram

S sa...

Japp Jenny, Hoffa det är jag det=)

Har hittat en super låt, Ett glas vin...så bra. Den blir det i fjällerna=).