SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 4 mars 2010

Startklar!

Efter öron var vi och fixade nya glasögon till Ebba,hon bröt ju av dom gamla och det fanns inga reservdelar,som tur är har vi en försäkring så allt som händer är gratis,vi har ju lagat dom 3 ggr innan och nu fick hon nya bågar så en bra försäkring för oss:-)

I eftermiddags var jag på mvc,allt var bra utom lite protein i kisset så jag ska lämna nytt kiss imorgon. Bebisen har lagt sig tillrätta,huvudet var neråt och ruckbart så nu är det startklart,skönt att veta.

Martin och Jonny har jobbat på bra här hemma,ska lägga ut bilder på det imorgon när det är ljust.

Imorgon är det fredag,sen jobbar jag 4 dagar,sen Sälen 1 vecka sen är det bara ett par veckor att vänta på bebben,så spännande!!

2 kommentarer:

Mor sa...

Spännande Spännande!!!

ylvisen sa...

Ska bli kul att se nya brickerna och bilderna på bygget!

Hoppas du kissar bättre nästa gång!

Sladden är skickad, kommer nog på måndag. Stod i kön på ica igår när jag ringde :)

kram