SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 4 mars 2010

Värsta grymma tjejen!


Ja hon är superbäst på allt våran Jenny(ebbas assistent),här byter hon lampa på vår bil:-). Idag har hon vart med oss på öron,hon tycker det är intressant att vara med om det som rör Ebba och så gillar hon sjukhus,sen är hon väldigt trevlig också,tack för idag! Ebba ska få rör,den 24 mars smäller det,då ska hon sövas och se om det går få in några rör,hon hade för trånga gångar sist men nu hoppas vi hon växt till sig.

16 kommentarer:

Jenny H sa...

Nämen titta! Bilmekanikern :-)!
Du köpte rätt lampa och jag pilla dit den.. BRUDAR KAN!

Tack för att jag fick hänga med idag! Vilken duktig tjej ni har! Du är en superduper mamma!!

Ses imorgon!

Kram ^^

Johanna sa...

Jenny, du är super på alla sätt!! kan du ALLT??? :)
Instämmer i all jessicas lovord. Du är en av de trevligaste tjejerna jag träffat. Hade ju hoppats att få samarbeta med dig, tror vi kunde ha uträttat underverk tillsamans, men..... Kraaaam till er båda på J och en särskild kram till Ebba såklart

Jenny H sa...

Johanna, du är så himla snäll. Jag kan bara säga DITO!!!
Skulle va kul o träffas över en kopp kaffe en dag och prata lite skit! Det var ju ett tag sen nu!
Jag skickar tillbaka en kram till båda er på J också :-)!

Kram <3

Skolgatan sa...

Jag kramar också er på J:-)
Hade vart toppen att ha er båda,jag gillar också kaffe och skitsnack;-)

Jenny H sa...

Då tycker jag vi tar en "trippel-date" en dag! Vad sägs om det?

Skolgatan sa...

Oja det låter perfa!

Mor sa...

Men Jessica att du kan mää!!
Skicka Jenny att rota i motorn!
Har inte du haft fordonslinje på gymnasiet???
Var det som ett test för att se om assistenten klarar precis ALLT eller?? (Nu vet du då)
Duktig Jenny;0)
Kram

ylvisen sa...

Jävlar vilken brud!!

Hoppas de får in rören, kan de inte sprätta upp lite annars... :)

KRAM

Jenny H sa...

PunkarBritt: Visst är det skamligt att hon skickade ner mig i motorhuven?! Å sen säger att hon gått fordonslinje som tillval!! Hrm..
Nej då, jag kan nog erkänna att jag var snabb på att ta mig an uppgiften.. Tycker sånt där med motorer och teknik är kul att kunna så jag agerar gärna bilmekaniker, reparatör osv när jag får chansen! Sen hur det blir är en annan femma ;-) Vet ju inte om Martin godtjänt det än!

Johanna sa...

låter jättekul att träffas alla 3. Ge förslag på någon dag, kan ju bara em nu, har inga lediga dagar.Erik är ju borta mycket men det löser vi. Kram på er

Skolgatan sa...

Hmm,då får ni nog ses utan mig,jag kan först v.13 och då kan jag närsomhelst för då jobbar jag nog inte längre..

Jenny H sa...

Det kanske blir trixigt att få ihop det! Jag slänger ur mig ett nytt förslag.. Hur ser det ut på söndag? Kan ni då?
Kramen!

Skolgatan sa...

Nu på söndag?Då kan jag fast med barn för M jobbar säkert.

Jenny H sa...

Jag kan på söndag eftermiddag så vi kan väl vänta in johahnas svar nu får vi se vad hon säger :-)! Vilken dejtingblogg det blev!

Johanna sa...

Hej igenb tjejer. Kan tyvärr inte söndag eftersom vi ska ha kalas för Meja då. Vi kan vänta på dig Jessica. Jag flyttar inte än ;) kram på er

Jenny H sa...

Ja det låter bra Johanna! Då har vi något mer än bebis att se fram emot :-)!

kram!