SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 26 mars 2010

Mvc-besök

Idag var vi på mvc allt var bra utom att magen inte hade växt men jag hade inte min vanliga barnmorska så det kan bero på vart dom börjar mäta,hon skulle ringa in till kss idag eller måndag och höra vad dom tyckte,jag tycker ju magen har växt så jag tror dom mäter olika.
Hjärtat slog i 140,sf-måttet 31 och nu är jag +10 kg.

Efter det var vi och fika med Camilla,Tuva och Jenny mycket trevligt. Hinner ju inte träffas så ofta men nu är jag ju ledig så då hoppas jag på fler lekstunder:-)

Martin är i Stockholm,kommer hem ikväll,känns bra om värkarna skulle starta,vill ju ha med han♥. Annars är mamma beredd,hon är bra hon med:-) Men jag känner inget så nu hinner han nog hem.

Nu ska jag städa vidare här. Trevlig fredagkväll på er!

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja knip ihop nu. Inte många timmar kvar tills han kommer hem ju!

Trevligt att fika med er förut! Blir ju lite annat än när man "bara" ses i hallen på jobbet!

Jag har städat klart och även läst ut boken jag köpte idag.. Blev sträckläsning som jag befarade.. Gick inte att sluta..

Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Å moster jenny finns även till barnen hemma om de skulle bli så att skulle bli tvungna att åka när hon jobbar kram

ylvisen sa...

Fan va coooolt, inte långt kvar nu, äh det fixar du väl själv? :)

Sara sa...

Åhh, vad spännande! nu är det verkligen dax snart! Stort lycka till från mig. =) Kram Sara