SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 28 mars 2010

Slapp söndag

På förmiddagen var Lucas på kalas hos Tove,han hade haft det jättekul. Efter det var det middag hos mor o far,barnen stanna ju där som sagt så jag har badat och sen sov jag efter det. En väldigt slapp söndag har vi haft och kvällsmaten består av tacotårta som mamma har gjort:-). Idag har jag inte ansträngt mig men jag är sjukt trött ändå just nu.

Imorgon är man ledig då,känns lite konstigt men ska bli skönt. Barnen kommer ju vara på dagis en stund och jag tänkte passa på att handla. Nu har jag även beställt sol och riktig vårvärme i veckan så jag kan sitta och njuta av kaffe och sol i lugn och ro:-)

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Åh vad bra att du beställt sol och värme! Vill ha en fin påsk ju!!

PunkarBritt: tacotårta lät lite kul, hur gör man??

Nu ska vi kolla nya wallander sen blir det nog sängen...

Kram!

PunkarBritt sa...

Ja ha du Jenny
Det är ett recept som jag stulit från Ylvas blogg!!men sen slarvat bort;0)så nu går det på en höft!
Men Ylva vet det rätta receptet
ialla fall mycket god.
Kram

Mor sa...

Jaadu Jenny du får nog höra med Ylvisen för jag har stulit det receptet på hennes blogg;0)
Men sen slarvat bort det så nu går det på en höft o blir som det blir.
Kram punkarBritt!

jennie sa...

bra att du beställt det till vi kommer ner.

Tack :)

Jenny H sa...

Tack tack PunkarBritt! Då mailar jag Ylva!

Må gott allihop!