SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 28 september 2009

Barnvakt

Idag var Tuva här på morgonen,Camilla skulle klippa sig. Hon var väldigt mammig och var mest ledsen,men hon var nöjd när jag bar på henne så det kändes bra att jag dög:-).

Sen har Fia haft mina barn då var jag på inskrivning på mvc,alla värden var bra så jag slipper järntabletter än så länge,jag äter Mitt val kvinna så det kanske har hjälpt.

Nu ska jag till jobb,stressigt idag,tjing!

4 kommentarer:

Camilla J sa...

TACK snälla du för hjälpen med Tuva trots att hon var skrikig.

Vi får ta och träffas ngn dag nu snart.
Skönt att alla värden var bra.
Vi hörs!
KRAM !!

Jenny H sa...

Så bra att alla värden var bra! Du får fortsätta knapra Mitt val så ska du se att du piggnar till!

Nu ska vi fixa käk!

Kram!

Johanna sa...

Hej! Skönt att allt verkar bra. Trött är man ju i början av grav. ändå, skönt att ha järnbristströtthet oxå!!! Hoppas du åker bil till jobbet, det blåser galet mycket ikväll!!!
Kram

Johanna sa...

Slippa ha järnbristströtthet skulle det stå!! Sorry