SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 8 september 2009

Färg

Idag har jag och Ebba vart och städat bilen,medans Lucas var och lekte med Gabriel.

Har även hunnit laga mat 2 gånger+ smörgås till kvällsmat,tvättat och äntigen tagit kort på väggarna i barnens rum,det blev inga superbilder men hoppas ni ser nått:-):
Imorgon börjar barnens gymnastik igen och sen ska jag på me&i-party hos Fia,party,party:-)!

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Rummen blir så fina så! Barna får säga till när de ska ha inflyttningsfest :-)!

Kul med Paaaarty imorgon! Hoppas du hittar nåt fint att köpa till kidsen!!!

Ha en skön kväll!

Kram!!!

sara sa...

fina rummen blev! =) Kul att göra om. Var på me and i pary i söndags, men just det jag ville ha var självklart slut i idas storlek... Hoppas du har bättre tur.

ylvisen sa...

Och ja, Jack är riktigt busig men älskar att kramas så han är ganska mysig ändå ;)

Skolgatan sa...

Kan tänka mig det Ylva♥

HÖJDPUNKTER sa...

Ja, tur man har såna som hjälper till! :)
I morgon ska jag upp strax innan 06 o köra barnen till dagis (c 3,5 min tur o retur, från hemma o till jobbet) lite drygt men men!
ja är lika dan, hur pigg som helst nu :-D haha, konstig egentligen!

Är ni pigga i friska annars då?

Kram