SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 20 september 2009

Dålig uppdatering

Har vart snålt med inlägg här i helgen men vi har njutit av vädret och sen har jag inte orkat.

I lördags var vi på skördefest här i stan,kollade på kossor,får och hästar,sen gick vi ner och kastade sten i hamnen och kollade på båtar.

Idag har vi också vart nere vid vättern och kastat sten,sen har Lucas lekt lite med Elliot innan vi åkte ut till mor och far som bjöd på mat. Kött,sås och potatis,finns inget som slår mammas mat(Lucas blir ju bortskämd så han hade hon gjort varma mackor till)och jag var så sugen på hennes kött och sås förra veckan men då hann dom inte så det fick bli idag,sen var det äppelpaj och vaniljvisp till efterrätt,behöver jag säga att min mage är sprickfärdig? Tack söta mamma för helt otroligt god mat:-)
Martin har jobbat på i källaren och det har vart en härlig helg,vilket väder!

1 kommentar:

Mor sa...

Kul att det smaka!!
Go natt på er!!
Kram