SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 30 september 2009

Onsdag

skönt att jobbat hälften nu,veckorna går fort men jag tycker det har vart rätt segt på jobbet denna veckan,idag blir det nog omställning så då får jag ju skruva lite och då går tiden fort.

Lucas är på 5-årsgrupp,ska hämta honom om en halvtimme. Jag och Ebba ska till bokhandeln och kolla vad dom har för maskeradkläder,imorgon fyller Orrelyckan(barnens dagis) 30 år och då ska dom fira,dom barn som vill får klä ut sig,Ebba ska vara Pippi och Lucas vill vara en star wars gubbe:-) men hittar jag inget får han vara Emil.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Jag har ju en starwarsdräckt, eller jesper rättare sagt! Hade ju kunnat skicka den men nu blir det lite ont om tid :)

Op inställd :(

marica sa...

Gabriel ska va Emil och Filip ska va pippi :-)

Filip och Ebba var så söta på gympan idag och innan vi gick från dagis så kramades Gabriel och Ebba! Håå söta barn vi har :-)

Kram!

Jenny H sa...

Ja imorgon blir det fest! Själv ska jag klä ut mig till mig själv (vill ju inte skrämma inskolningarna..) och det är väl tillräckligt skrämmande ;-)!

Ses imöra betti!