SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 23 september 2009

Gymnastik



Lucas har blivit så duktig på balansgång:-)

Jag skulle åkt och storhandlat nu ikväll men jag var helt slut,Martin fick köpa med mat från pizzerian sen la jag mig i badet,är kanske järnbrist för jag är så tröööött hela tiden. Ska till barnmorskan på måndag så då får vi se.

Nu kollar jag på idol och sen ska jag sova,imorgon ska jag på hudparty(tror jag det va)hos Fia,ska bli trevligt:-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

vad duktiga dom är pluttisarna kram moster

Söffi sa...

Det e säkert järnbrist, jag har haft det både gångerna å det gör en sååå trött. Jag missar tyvärr partyt ikväll ,mor å far kommer på varmamackor. men det e ju oxå trevligt såklart. hälsa Fia Många kramar

Söffi sa...

Det e säkert järnbrist, jag har haft det både gångerna å det gör en sååå trött. Jag missar tyvärr partyt ikväll ,mor å far kommer på varmamackor. men det e ju oxå trevligt såklart. hälsa Fia Många kramar

Patricia sa...

Hej! Hittade din blogg "hos" Marica. Grattis till bebisen! Vi ska också ha en till fast för oss blir det nr 2. Beräknad till 31 mars. Så det blir ju inte många dagar emellan. Kramar Patricia Axelsson

Malin E sa...

Ja man brukar ju va trött särskilt i början av en graviditet. =o) HUr funkar det på jobbet för dig nu då??
Kram!

Jenny H sa...

Jobbigt att känna sig trött hela tiden... Hjälper det dig om jag lånar Ebba ibland så gör jag gärna det. Det vet du.

Nu ska här bakas kakor till fredagsfikat på jobbet!

Kram!

Fisan sa...

Men köpte vi inte järntabletter till dig när vi hade stora shoppardagen på apoteket häromsistens? ;-)

Tack för ikväll! Alltid så kul när ni är här! :-)

KRAM!

Skolgatan sa...

Jo fisan och jag tar dom men det har inte hjälpt,jag kanske behöver mer järn. Men idag har jag vart rätt pigg så det kanske vänder nu:-)?
Tack för ikväll!

ylvisen sa...

Å bilden på frisyren?