SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 24 september 2009

Mary kay


Har kommit hem från Mary kay-party hos Fia,jag känner mig som en barnrumpa i ansiktet,så mjuk och härlig! Jag shoppade lite rengöring och foundation,längtar tills jag får det.


Jenny satt här hemma hos barnen för Martin har åkt till Linköping idag och kommer hem på lördag eller söndag. Mamma kommer hit sen och ska sova här så hon kan lämna barnen på dagis imorgon,tack för hjälpen Jenny och mamsen♥.


I helgen ska jag lägga barnen tidigt och bara njuta av ensamheten:-)

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Ja vad skulle man göra utan alla hjälp från sina föräldrar!

Mina föräldrar hjälpte oss igår, idag, på söndag ska de ta hand om jesper en stund och på måndag ska vi på elvis så är de här igen! Bortskämda, svar ja!

kram även till mamsen

Johanna sa...

ja familjen är ovärderlig...är oxå själv idag...o det är faktiskt ganska mysigt. Även att längta!! <3Jag är ju väldigt van såklart men de dagarna brukar jag sitta uppe o läsa länge eller titta på film.
Kram!

Åsa Merving sa...

Vi gör vårat bästa för att ta hand om honom här i Åtvidaberg.

Åsa merving sa...

Mary kay kan du köpa från www.touchofpinkcosmetics.com till en bråktel av priset. Dock tillkommer frakt och ev tull men det är ändå värt det