SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 18 september 2009

Det är slut på veckan det är dax för fredagsmyyys...




Idag var Ebba med Jenny,Sofia och Emil på promenad medans jag och Lucas var hos hans psykolog där vi gör lite språktester,vi får se vad hon kommer fram till. Jag tyckte han skötte sig fint.

Sen har vi haft besök av Fia,Axel och Wilmer,jag känner skillnad på dom nu:-)

Detta är Wilmer:

och här är Axel:

Spana in deras snygga meandi-byxor:-)

Lucas hade beställt pizza ikväll så det fick det bli,det var mums!

Ikväll är det nya Wallander som gäller

6 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilka fina byxor! Ser ju supergoa ut! Precis som grabbarna ;-)!

Det blev kinamat här ikväll, gott! (Pizza blev det visst igår kväll..)
Vi ska oxå kolla på cellisten ikväll! Hoppas den är lika bra som de andra!

Ha en riktigt skön helg så ses vi på måndag om inte tidigare!

Ps: Ebba är fantastisk! Hon förgyller verkligen tillvaron! Lånar henne gärna snart igen!

Emmas keramik sa...

Duktiga Lucas som skötte sig hos psykologen!
Vilka snygga byxor killarna hade, jag har fått den snyggaste korv-tröjan nu, tuvärr var den lite förstor så både jag och Tuva LÄNGTAR tills hon växt i den :)
Massa kramar

Mor sa...

Vilka "GOA"o fina grabbar!
Va bra att Lucas visade hur duktig han verkligen är!
Jag kanske får låna filmen sen då om den var bra(Tack)ni kanske till o med kan ta med den imorgon då???
Kram

Marica sa...

Grabbarna är lika sin pappa.. tror jag :-) jag är inte så bra på att avgöra sånt :-)

Filip vill leka med Ebba nån dag :-) och Gabriel vill alltid leka med Lucas så ja vi måste ses nån dag tycker jag!

Jag messar dej sen, nu ska jag med Jacob på badkalas i Tidaholm :-9

Kram!!!

sara sa...

Hej!
Ida har lappträning för att hon kopplar bort ena ögat när hon tittar, det ögat hon ser sämst med. Så om hon har lappen på sitt bästa öga, kommer hon att träna upp ögat förhoppningsvis! Det går förvånansvärt bra, lite muta med godis första dagen bara... =)
Har han svårt med talet Lukas? ida har börjat stamma från och till, vilka bekymmer det kan vara med dessa små... =)
kram sara

ylvisen sa...

Snygga brallor på coola killar!

Hoppas psykologen kommer fram till nå bra, kul att det gick bra för honom!

kram

Ps. micke städar sin bil nu....

:)