SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 27 september 2009

Lambi


Nu gör jag en god gärning även när jag går på dass,igår köpte jag toapapper som stöder rosa bandet,det är bra!
Idag har vi en riktig slappardag,vi kanske ska ta tag i livet snart..... Skönt med sånna här dagar med:-)
Lucas målar och Ebba kollar på hopphatten,var längesen hon såg den så hon sitter som klistrad och tecknar med vad dom gör:-)

3 kommentarer:

Marica sa...

Sött papper och bra att stödja välgörenhet!

Mina barn och min sambo är ute och jag pluggar, hrm, eller sitter här å läser din blogg :-) Ska plugga lite nu sen ska jag oxå ta tag i livet men verkligen skönt med slappa dagar!

Kram!

Jenny H sa...

Trevligt att veta att man gör en god gärning när man torkar sig :-)

Hopphatten ja... Den skivan vill Ebbisen ALLTID lyssna på så fort hon får syn på bandspelaren på jobbet.. Hon blir ju så glad!

Nu är klockan 15.15 och det enda vettiga jag gjort idag är en portergryta.. Nu ska jag ta tag i resterande timmar!

Kram o hej!

farmor sa...

puss o kram på er från farmor i Albanien