SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 12 september 2009

Lugn skön lördag





Idag har vart en lugn dag,vi åt frukost länge,sen gick Martin ut och jobba och jag städa lite. Sen gick jag,barnen och hunden på skattjakt men vi hittade den tyvärr inte,det var 2 andra tjejer där så jag kunde inte med att rota runt för mycket:-). Vi gick hem igen,åt lunch och vila middag i 2 timmar,skönt!

Efter vilan har vi vart iväg och handlat lördagsgodis,stanna till i hamnen och kollade på när dom tog i och ur båtar från vättern,spännande.
Nu är det lördagsgodis och pippi som gäller,ikväll ska jag och Martin äta bakad potatis,mums!

3 kommentarer:

Mor sa...

Jasså! såg du inte när vi tog upp båten då ???
Vi såg i allafall inte er.
Men imorgon kanske ni kan få se oss vid halv 5 tiden ca:
Om ni inte har annat för er ??
Kram Mor

Skolgatan sa...

Då har vi tyvärr annat för oss,men vi gick dit för att spana efter er men ni var inte där och ingen bil heller.
Kram

Jenny H sa...

Hej!
Nu är jag här igen! Vinkat hej då till ALLA (intensivt med huset fullt med folk i fyra dar..).
Nu ska det bli riktigt skönt att få gå och jobba imorgon igen och återuppta rutinerna!
Var förbi jobbet en sväng i fredags för att hämta lite stolar. Då fick jag bamsekramen av Ebba som blev så ledsen när hon inte fick hänga med mig :-( . Det skar i hjärtat.. Men det är ju så det är! Imorgon får vi kramas hela eftermiddagen!

Hej svejs!