SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 15 september 2009

Lasange

blir det idag,fick ju tips på spagetti och köttfärsås och det är ju gott,men lasange är godare att värma i mikron så det fick det bli.
Igår blev det pannkakor och Ebba åt 4 o 1/2 sen satte jag stopp:-)

Idag läste jag att Patrick Swayze dött,han är ju med i en av mina favoritfilmer,Dirty dancing. Vila i frid!
Ikväll jobbar jag och så är det Idol,vi kan inte spela in,jag lider:-(. Hoppas man kan se avsnitten på datorn efteråt.
Trevlig tisdag på er!

5 kommentarer:

Fisan sa...

Haha, hon är go lilla Ebba!:-)

Jag missar också Idol, så jäkla typiskt. Är det bästa som sänds nu ju...

Trevlig tisdag själv! Kram kram!

stina sa...

Veckans idol avsnitt går i repris på söndag

marica sa...

Söndagen räddad då ;-)

Ojj så många pannkakor.. söta lilla ebba!! jag äter en sen är jag mätt :-)

kramkram

Johanna sa...

pannkakor är mumsfillibabba...
Måste nog se Dirty dancing snart som en hyllning...När jag var tonåring var det verkligen en klar favorit. Den har allt!!

Jenny H sa...

Jasså har Patrick trillat av pinnen? Hade jag faktiskt ingen aning om.. Trist. Får väl gå in på aftonbladet.se och läsa om det lite..
Pannkaka är mumma! Finns en viss "risk" att det är det imorgon efter soppan på jobbet! Men jag lovar inget!

Ses imorgon!
Kramen!