SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 1 oktober 2009

Maskerad



Det blev Batman och Pippi,så idag har dom vart iväg på fest:-)

Jag har passat på att göra min fredags-städning,skönt att ha gjort den så man kan vara hel-ledig imorgon.

Har även lagat fläsk och löksås,nu sitter jag här proppmätt och trött och skulle helst av allt vilja vila i iallafall 20 min men nu ska vi till dagis och jobb,vi tar bilen idag för vädret är ostabilt och kallt....

Snart helg,f*n vad gött!

4 kommentarer:

Johanna sa...

hoppas de hade kul på maskeraden... ha det så skönt imorrn när du får vara ledig! Kramar

ylvisen sa...

He he, va söta!

Ha det så bra!

kram

marica sa...

Skönt med en helledig dag imorgon! Vad ska ni hitta på då rå? Fläsk och löksås låter smaskens, här blir det tacos, oxå smaskens :-)

Kram!

Jenny H sa...

Fläsk och löksås! MUMMA! Här blir det fläsk och raggmunk ikväll (husmanskost är det som går bäst hem i det här huset!)
Är dötrött idag. Har varit ett intensivt firande hela dagen, men det har ju varit kul!
Vi ses i morgon!
Kramar till er!