SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 20 oktober 2009

Full fart framåt

Hann inte skriva nått igår och jag kan fortfarande inte använda mobilen till att blogga,frustrerande!

Men igår tog jag kort på Lucas och Ebba när dom lekte doktor,Ebba var doktor och Lucas sjuk,så söta.
Idag har vi fikat hos Emma,Tuva och Alva. Trevligt att träffa dom,jag tog lite kort på dom med mobilen dock så dom får ni inte se:-) Alva har börjat gå och dom första stapplande stegen är ju så söta.
Min mage växer,ska lägga ut magbild men har glömt ta kort så det får bli en annan dag. Är i v.16 nu,tiden går supersnabbt.
Ikväll har jag vart på föräldramöte,kul att se alla nya föräldrar. Jenny tog även upp att dom ska försöka komma på ett personligt tecken till sina barn,jättebra för Ebba,känns som hon är i den åldern så det behövs nu.
Idag har vi även startat upp med idag-boken igen. Har inte haft den sen semestern,men nu har jag köpt den för 1 år framåt,jag tycker den är så bra.
Nu är det desperate housewives!

4 kommentarer:

Johanna sa...

jaaa, magbild vore jättekul... Kram till er

Jenny H sa...

Tack för att du kom på mötet! Det är alltid trevligt om iaf någon av föräldrarna har möjlighet att närvara!
Ja det är verkligen hög tid att börja med personliga tecken på barna nu.. och responsen var jättepositiv! Kul!
Idag-boken är verkligen bra! Har saknat den lite :-)! Den har ju bra upplägg och är "rolig" att skriva i! Blev dock lite osäker nu om jag använde samma rutor att skriva i som förra boken..?
Har mailat chefen nu i kväll och frågat om jag får beställa programmet med Ordramar! Här går det undan :-)

Nu ska jag krama kudden! Gud så skönt det ska bli!

Kram!

ylvisen sa...

Ja magen vill vi se mer av!

Idagboken kom idag, men jag hade inte sett den bara..

kram

Jenny H sa...

Ja då var det fixat! Jag beställer Programmet ordramar idag!

Kram!