SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 4 oktober 2009

Ebba säger Pippi:-)




Hon säger Pippi hela tiden men det är så gulligt:-)

Idag hade jag tänkt mig en slappardag men fick värsta städnojan och började skura allt,så nu skiner det i mitt kök och det är skönt.

Vi har vart ute en liten stund idag men Ebba frös så(syns på filmen)vi gick hem.

Kommer recept på det jag bjöd på igår,det var gott och lätt att göra,perfekt bjudrätt som sköter sig själv i ugnen. Men jag ska gå och bada nu och sen ska jag och Martin se på Johan Falk,så det får bli senare eller imorgon.

13 kommentarer:

Anonym sa...

sååå go!!!

*jennie*

Jenny H sa...

Man ler ända in i hjärtat! Hon är SÅÅÅ duktig!

Kram på er!

marica sa...

VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ!

Malin sa...

Vad duktig hon är. Och söt! =)
Kan hon Pippi på teckenspråk oxå?
Kramkram

ylvisen sa...

Ha ha, va söt! Menar hon pippi som i fågel eller pippi som i långstrump?

Felix tecknar Pippi Långstrum men säger typ titi eller böbö??

Nyinflyttad sa...

Hon är sååå söt!! Vilken go tjej!!
Kram

Skolgatan sa...

Hon menar Pippi Långstrump och hon brukar teckna det samtidigt men det var nog för kallt idag:-)

Jenny H sa...

Nu har jag fixat ett google-konto! Tvungen att testkommentera!

Skolgatan sa...

Ja Jenny vad trevligt,jag vill ha en bild me...

Jenny H sa...

Ja... fast jag har inte lyckats med det än.. får jobba på det..

Jenny H sa...

nämen titta! Hokus Pokus!

Skolgatan sa...

Jippi,snyggingar:-)

Camilla J sa...

Gud va söt hon är.
Träffa henne på dagis idag då kom hon med en pippi bok och sa pippi, sååå söööt.
Kramar!!