SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 24 oktober 2009

Ändrade planer

Det blev inte som jag tänkt,Martin ville gärna åka med till Jönköping men hade sån huvudvärk så han orkade inte idag,vi ska ta den resan imorgon istället. Idag har vi slappat på morgonen,sen mådde Martin bättre och då tog vi en tripp till hem och hobby,där hittade jag en sån här:
Så skön och kostade endast 20 kr. Har lärt Ebba hur man gör så nu ger hon mig massage:-)
Efter det åkte vi till Skövde och kikade lite.
Nu ska vi slappa igen...

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh den mojängen älskar jag! Den är så underbar!!!!!!!!!!!!!

KRAM

Anonym sa...

mm då kommer ja i morgon å får lite massage av ebba. kram jenny e

marica sa...

En sån har jag oxå, gött! Barnen har masserat mej här ikväll :)
Kram o ha en kul dag imorgon!

ylvisen sa...

Maten var jättegott, micke gillade det oxå, jag var inte snål med sojan och behövde inte salta extra.

kram och tack för tipset