SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 16 oktober 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Marica
och jag utmanar Ylvisen, Mammas skatter,Emmas keramik,stumpelisens verk och nyinflyttad i stan.

Regler:
Det här är svårare än du tror!Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namnsom svar (förutom på fråga 1)!Lycka till!.

1. Vad heter du: Jessica
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jaha
3. Flicknamn: Julia
4. Pojknamn: Johan
5. Yrke: Journalist
6. Färg:Jättemörkrosa:-)
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Janssons frestelse
9. Sak i badrummet: J K Rowlings Harry Potterbok
10. Plats/stad: Johannesvik
11. En orsak att vara sen: Just vaknat
12. Något man skriker: Jävlar
13. Film: Jag vet vad du gjorde förra sommaren
14. Något man dricker: Julöl
15. Band: Just D
16. Djur: Järv
17. Gatunamn: Jönköpingsvägen
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag ljuger så bra

Inga kommentarer: