SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 13 oktober 2009

Morgonstund...

Gick upp tidigt imorse,barnen hade frisörtid klockan 8,så jag gick upp 7 och fixa frukost,tände ljus och hade en mysig morgon. Det är ju rätt skönt att komma upp på morgonen men jag kommer säkert få en trött-svacka ikväll. Barnen blev så fina,Lucas har en grön tuppkam och Ebba 2 gröna hjärtan sprayade i luggen. Tog bilder men det funkar inte att lägga upp dom så det kanske kommer senare.

Efter frissan åkte vi och storhandlade i Skövde,skönt att det är gjort. Barnen åt mat på Mc-stället och jag har lagat mig wok. Nu är det dagis och jobbdax!

5 kommentarer:

Nyinflyttad sa...

När kommer magbilder då? Nyfiken ju :) Kram

Mor sa...

ÅH så nyfiken på dom gröna frillorna!!kan knappt hålla mig:)
Har Ebba lugg nu då??
Kram.

Nanny Lundin sa...

Tja! Vad gulligt det måste vara med grön hjärtan ju! Det var ju en toppenide! Jag gissar att de blev kanon.

ylvisen sa...

Härligt med tända ljus! Felix ska bara blåsa ut dom med näsan...

Grönt lät snygg!

Marica sa...

Barnen var så fina så :)
Magbild efterlyses ja, det var du ju pigg på att lägga ut på våran Sofia men nu är det minsann din egen tur :) :)
KRAMKRAM