SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 24 oktober 2009

Helg

Japp igår var det redan fredag igen,härligt! Martin och Lucas åkte till Skövde,jag och Ebba stanna hemma med tvätt och städ.

Jag och Martin såg på Johan Falk 4 igår,det var den sämsta hitills tyckte jag,men den var ju bra,fast dom andra har ju vart riktigt superbra.

Idag har familjen Kraft planerat att åka till Jönköping,gå i affärer och åka till monkey town tyvärr har Martin ruskig huvudvärk,kanske för att han har slutata med cola,så duktig är han,har inte tagit en droppe på flera dagar. Blir inte han bättre så åker jag själv med barnen. Kommer självklart bilder från dagen sen! Hoppas ni får en härlig lördag!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Hej!! Ha en trevlig helg..Jag var på jobbet igår och fick en liten Ebba-dos. Det var mysigt!! Ute var hon jätteaktiv...lite skillnad från den lilla stumpa hon var när jag började. då ville hon bara bli buren eller sitta i sandlådan. Jenny har fullt upp nu, men gör ett fantastiskt jobb. Kram på er

Skolgatan sa...

Tack detsamma Johanna. Jag hörde att ni hade vart där,Ebba hade haft fullt upp med att leka:-)

Ja Jenny är helt fantastisk,jag är helt impad av jobbet hon lägger ner på våra små. Jag orkar inte ens hälften av allt hon gör så det känns bra i samvetet att nån gör det ändå:-)

Kram!

Jenny H sa...

Blir rörd...
Puss på er..

ylvisen sa...

Härliga ord ovan ang Ebba!

Åh hoppas Martin står ut nu och skippar all cola! Säger värligen lycka till!!!!!!

Måste se de där filmerna!

kram och trevlig helg!

Erika sa...

Ja tänk vad härligt det skulle vara med en familjeutflykt till stan. Elvira har ingen lust att sitta i still i vagn utan ska också shoppa. Så vi undviker den aktiviteten för tillfället. Istället fick jag åka själv ;-)