SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 30 oktober 2009

Jobbig fredag

Håller på att rensa ut ALLT i tvättstugan,fy vad grejer och vi har ju ingen plats att ställa allt så länge,jag har lagt ner allt som inte är nödvändigt dom närmsta 2 månaderna i lådor och tänkte få upp det på vinden. Martin ska riva väggen mellan nybygget och vårt hus,så nu kommer det jobbiga börja med smuts och kallt,men det måste ju göras och jag vill ju det ska bli klart innan bebisen kikar ut.

Idag har jag och barnen kört Martins farmor till Skövde så hon kunde lägga en krans på en grav. Får ta en promenad förbi kyrkogården i helgen,är så fint med alla ljus.

Nu ska jag fortsätta röja så man kan ta sig ett bad sen:-)

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Förstår paniken över skiten! Det är smått stressande att renovera hus men det kommer bli så bra när det är klart!!
Ha en riktigt fin kväll!

marica sa...

Ja det är ju det värsta med smutsen och de men det blir bra sen när det är klart!

Gott med pizza, det blir det här med fast hemmagjord :)

Vi ska oxå gå till graven i helgen, till farfar Per <3

KRAM