SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 31 oktober 2009

Rivning

Nu försvinner hall,toalett och tvättstuga.

Jag försöker plocka iordning i resten av huset men det är inte det lättaste,vart ska man göra av allt?

Byrån med kläder,mössor och vantar mm har vi fått ställa i köket

Martin och Jonny river

Skönt att vi ska till Johan och Sofia ikväll,Fia och Fredrik ska med dit. Grabbarna ska laga mat medans vi tjejer umgås med varandra och barnen,ska bli trevligt.

7 kommentarer:

Mor sa...

Ojoj vilken röra!!
Men det kan ju bara bli bättre eller hur??
Slit inte ut dig nu bara...
(TAIK it ISY)Om du behöver hjälp så säg till!!!
Kram

Mor sa...

Föresten var går man in nu då???
HmHm..

Lina sa...

Heej!!
Nu är första Receptet uppe på Ett Recept Om Dagen!!

Lycka till med rivandet/renoveringen..
// Lina

ylvisen sa...

Oj, men det blir ju bra sen, bara att stå ut!

Ha så trevligt ikväll, hälsa! :)

kram

marica sa...

Å fyy jag är inte avundsjuk på den röran.. hoo skulle krypa ikroppen på mig och jag skulle va på så dåligt humör, tur att du inte är som jag ;)
Det kommer ju bli gör bra sen så det är ju bara att hålla ut!
Trevlig kväll, kram

Jenny H sa...

Ser jättefint ut (hrm..). Vi kikade in en snabbis förut och såg två igendammade karlar..

Ha nu en kul kväll på ringvägen. Trist att vi inte hade möjlighet att va med, men det blir fler tillfällen så ge inte upp ;-)!

Kramar!!!

Emilias sa...

Kul att göra om, hur är det tänkt att det ska bli?! :)
Kram