SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 1 januari 2010

Bilder från 2009

Januari

Ebba fyller 3 år

Februari

Johan fyller 30,fest på bryggan

Lucas fyller 5

Mars

Martin fyller 33 år


Agnes kommer till världen

Jag fyller 30 år
Vi åker till Sälen

Lucas går i skidskola

April
Åker jag,Ebba,Ylva och Felix till Sundsvall
Maj

Jag och Fia har en tjejhelg i Stockholm
Lucas skruvar väggar
Grillkväll på dagis
Juni
Bad hos Camilla och Urban
Svensexa
och möhippa
Juli♥
Vi gifte oss!
Var i Astrid Lindgrens värld
och humor-festival i Halmstad

Augusti
Jag och barnen hälsa på mormor och morfar i smögen
Lille Emil kom till världen
September
Bjöd på härligt väder
Barnens rum blir målade
Oktober
Rivning av tvätt och toa
November

Jag är i Ullared och handlar julklappar men endel lekte vi med direkt
December



3 kommentarer:

ylvisen sa...

Lika kul att se i år som förra året! Kul idé!

God fortsättning

Anonym sa...

Ja en riktigt härlig årskrönika!

jenny h sa...

Det var jag som var anonym... Min dator har krashat eller nåt så jag lånade mojjes en sväng...

Jenny H