SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 4 januari 2010

Trött

Har jag vart idag. Jag och Martin har vart i Skövde,barnen var hos farmor och farfar så jag gick lite för mig själv och kikade lite men orkade inte kolla så mycket,är ju inget kul med kläder just nu. Vi tog en fika på gräddhyllan sen handla vi lite på maxi.

Har börjat med järntabletter idag,hoppas jag blir piggare. Imorgon ska barnen sova borta för jag och Martin ska till Karin och Anders,det är Sälengänget som ska dit,ska bli trevligt:-)

Så här ser min graviditet ut
Beräknat förlossningsdatum: 2010-04-10
Barnet blev till omkring: 2009-07-18
Du är i vecka: 27
Du är i månad: 6
Antal graviditetsveckor och dagar: 26 veckor 2 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 96

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Bara 96 dagar kvar! Det går så fort!! Ska bli spännande att se vem som kikar ut :-)!

Hoppas järntabletterna hjälper så du får känna dig lite piggare...

Malin E sa...

JObbigt att va så trött! Men det är ju inte långt kvar nu alls egentligen och sen blir det kul med kläder igen. Både till dig själv och bebisen.
Kram Malin

ylvisen sa...

Hoppas du piggar på dig nu då! jobbigt att vara så trött!

Tiden går fort ska du se, inte långt kvar nu!

kram

Marica sa...

Hoppas tröttheten minskar nu då med tabletterna! Bra att inte behöva äta dem förrns nu!
Kram!