SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 14 januari 2010

Så mycket kärlek


Som det finns i Ebba går inte att beskriva. Hon ger så mycket,det går inte att förklara för folk som inte känner henne. Men det är nått helt otroligt,speciellt och underbart att få dela livet med denna tjej! Första gången vi träffade Ebbas bvc-sköterska så sa hon att dessa barn är "änglarna på jorden" och jag kan bara hålla med,dom sprider en härlig stämning:-)

13 kommentarer:

ylvisen sa...

Kan bara hålla med, hon är fantastisk! en gåva.

kram

Fisan sa...

Åh vad fint skrivet! Hon är verkilgen underbar!

Jenny H sa...

Åh, lite blött i ögonen..

"änglarna på jorden" gud så bra sagt!

KRAMAR till eran underbara Ebba!

Nu drar vi in till Kss. Då får jag leka lite sjuksyster, det gillar jag :-)!

Kram på er!

Sofia H sa...

Åh jag håller me. Lilla Ebba är så underbar. Lillstumpan, Å jag e hennes fadder=). kram kram

Hanna sa...

Hon är vår allas lilla solstråle!

sara sa...

Låter helt underbart! =) Fint skrivet. Hur går det med magen? Det närmar sig. =)

Marica sa...

Jag har kramats med Ebba idag på dagis,, så mysig så :) HOn är en go´ och glad tjej!!

Mor sa...

Vi håller med dig helt o fullt en jättefin liten ängel som vi har fått äran att lära känna o hålla av
Helt underbart!!
Kram Mormor o Morfar

Grodansmamma sa...

Visst är det så! Alla våra speciella barn är verkligen änglar på jorden. Super kort på Ebba. Vad stor hon ser ut.

ida sa...

Håller verkligen med. Människor med down är underbara!!!

Johanna sa...

Jag kan bara instämma. Ebba var en av mina största glädjekällor under mitt väntande år.....när jag brottades med livets tyngsta sorger. det är jag henne evigt tacksam för <3 Massa kärlek!
Kram, Johanna

Skolgatan sa...

Ja Johanna,det är ju er jag menar som har träffat henne varje dag och lärt känna henne på riktigt,ni fattar ju vad jag menar "att hon ger så mycket".

Hoppas allt är bra med dig,kram!

stina sa...

Jag håller helt med en gudagåva jag har ju alldrig träffat henne men det lyser kärlek om hela henne