SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 22 januari 2010

Fredagsmys

http://www.youtube.com/watch?v=0TcILZ2446c

Är vad vi har haft och ska fortsätta med idag:-) Tacos stod på menyn som alla i familjen gillar.

Har haft en lugn eftermiddag efter jobb och dagis,jag och Ebba somnade en stund på soffan. Sen har Ebba målat i sin nya målarbok. Lucas fick en ny film av Martin så han kollade på den,G-force

Jag har fått fina rosor av min man idag,han är ju för söt♥,ikväll ska vi se en ny Wallander!

4 kommentarer:

Mor sa...

Va söt han är din käre make!!!
Härligt med lugnt, skönt "fredamys"
Kram

Emma sa...

Här önskades de tacos av töserna me ;)
Undra i hur många familjer de käkas tacos på fredags kvällen....
Kram

Johanna sa...

Felix önskade också tacos men det blev lasagne till slut. Vi är lite trötta på tacos här!! :)
Kramar

ylvisen sa...

Vilket fint penngrepp!

Jag får fan aldrig nå fina roser, kul för dig :)