SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 6 januari 2010

Sälenmys


Blev väldigt trevligt igår,Karin hade lagat helt otroligt god mat,nu har vi skrivit matsedel för veckan,ute i god tid,vi ska åka i mitten av mars:-). Martin drack några öl,ni ser ju att han tycker det är gott;-). I morse fick jag frukost på sängen av Martin,sen låg jag och kolla på desperate housewives,ser alla avsnitt från början,dom är superbra. Imorgon ska man gå upp tidigt igen,är ju bara 2 dagar sen helg så det ska jag klara. Idag har vi en slappardag.

6 kommentarer:

Mor sa...

Samma här slappardag!!
Imorgon jobb ett eftermiddagsskift det ska vi nog klara av!
Sen helg igen (gött)
Skönt med frukost på säng (gulligt)
Kram

Mor sa...

Hi hi han ser verkligen ut att njuta(avundsjuk eller)
Vad är det för vit rund fläck han har på byxbenet?? UFO eller??
Kram

Sofia sa...

Håller med, supergod mat och mycket trevligt. Verkar lovande för veckan i Sälen!

Gött med slappardag!

ylvisen sa...

Ja det ser ju verkligen gott ut! :)

Den där boxen måste jag låna tror jag, se till att kolla färdigt tills vi ses!

kram

Emma sa...

Man behöver slappar dagar!! Lyxigt med frukost på sängen!

Kristin sa...

Härligt med en resa att se fram emot:)