SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 1 januari 2010

God fortsättning

Tack familjen Davidsson/Hofström för ett trevligt nyårsfirande!
Det blev en lugn kväll med 3-rätters,baljbad,tjejmys inne,raketer,skumpa(cider för mig) och sen avsluta vi kvällen/natten med buzz.
Vi åkte hem vid 2-tiden,barnen var vakna hela kvällen så vi sov till 11 idag:-) Har ätit en lång frukost och nu ska vi snart ge oss ut i snön!

Jag har inga nyårslöften,eller jo jag ska ner till min startvikt efter att bebisen har kommit ut men det ska jag nog fixa.

Hepp nu ska vi ta tag i denna dan,välkommen 2010:-)

2 kommentarer:

farmor sa...

god fortsättning säger jag också!det var en fin bildkavalkad du gjort.Det kommer ju att hända spännande saker detta år och vi ser verkligen fram emot bebis färdigt hus och många andra saker!!!
Kram från farmor

Jenny H sa...

Go fortsättning!!