SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 21 januari 2010

Tjejkväll

Har vi haft här idag. Anna som tyvärr inte kunde vara med på vårt bröllop för hon var i usa då ville kolla på våra kort,det är kul att få visa dom för man kände sig så snygg den dagen(mycket tack vare Lisa-frisören:-)). Sofia och Marica var också med,vi har ätit pizzeria-mat,choklad och pratat,det var trevligt.

Lucas och Ebba fick paket av Anna,Ebba fick kritor och målarbok,Lucas fick Tobbe trollkarl-kitt som vi får träna oss på imorgon:-)
Imorgon är det redan fredag,jag slutar ett så skönt!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Spännade med Tobbe-trollkarls kitt, då får ni akta er så han inte börjar trolla bort saker, man vet ju aldrig. Vi var i Skövde i oktober och såg honom live, barnen diggade honom och jag tycker han är tok snygg. Ja jag vet att jag är lite knäpp,hihi.
Ha en mysig helg, kram

Malin - Mamma till h-barn sa...

Mysigt med tjejkväll och på en vardagskväll dessutom, lyx!!!:)

Malin - Mamma till h-barn sa...

Mysigt med tjejkväll och på en vardagskväll dessutom, lyx!!!:)

Anonym sa...

Jaa det var en rolig dag!! kul att jag fick va med på ett hörn :)
Jag vill oxså kika på dom bilderna en dag..
Trevlig helg Kram Lisa