SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 18 januari 2010

Ebbas dag

Nu sover sessan efter en dag med lite kalas,imorse väckte Martin och Lucas henne med paket innehållande en matstol och skötväska till hennes docka,jag var ju tyvärr redan på jobbet så jag missade det:-(.
Sen bjöd hon dagis på glass och där hade hon fått ett gossedjur.
När vi kom hem hade hon fått paket från sin blivande man FELIX det var en tuff jeansklänning.

Nu ikväll har Johan,Sofia(hennes faddrar),Felix,Linus och Emil vart här på ett minikalas,vi ska ha ett släktkalas om 2 veckor för både Ebba och Lucas som fyller i feb. Av familjen Hofstöm/Davidsson fick hon en elvisp som hon hade önskat sig(eller jag:-)),jättesnygg!


Visst är dom allt lite lika? Lika söta!
Ebba tackar för alla grattiskommentarer i förra inlägget!

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilka bra presenter!! Och det blev ju verkligen en BRA dag för er prinsessa!

Vilket jättefint kort på Sofia och Emil!! Jag "lånar" det till min dator om du Jessica och du Sofia (Emil får gilla läget!) tycker det är ok! Fotot ska framkallas och sättas in i album!

Puss!

Skolgatan sa...

Helt ok för mig:-)

Elvira sa...

Grattis Ebba önskar Elvira!