SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 8 januari 2010

Sparkar

i magen för fullt,supermysigt! H*n buffar för där inne och jag trivs så bra med att vara gravid. Detta är ju sista gången jag är gravid(man kan aldrig säga aldrig)men 3 barn känns helt rätt för oss. Även om man vill se vad som gömmer sig där inne och dagarna fram dit ska gå fort så vill jag njuta av att vara gravid också,man kommer ju aldrig få uppleva dessa sparkar och tryckandet mer.
Visst är man otymplig,tröttare och orkar inte lika mycket men ja,jag trivs med livet:-)!

10 kommentarer:

Marica sa...

Avis på bland annat dej som kan njuta av att vara gravid :) har jag ju aldrig gjort eftersom jag mått så fruktansvärt dåligt alla gånger... men jag föder gärna fler barn, det är min grey :) Men som jag skrev i ett inlägg idag, hoppet är det sista som överger en så mitt hopp är att jag ska få vara gravid en gång till men inte nu, om några år vilket vi ju inte är så överens om i den här familjen ;) men tre barn räcker alldeles tillräckligt för stunden!
Njut av bäsen i magen nu! Vill ju se dej o magen nån dag snart!!!

Sofia sa...

Det är verkligen mysigt med sparkar. Men så mycket annat mysigt vet jag inte om det är... Fast du verkar nästan gjord för att vara gravid, så njut med din fina mage!:-)

Emma sa...

De är verkligen de mysigaste med att va en "tjockis", krångalndet å spsrkar är nog de mest underbara kanslan jag vet!

Nyinflyttad sa...

Åhhh... vadmysigt! Jag vill med! Men nån gång är det säkert min tur också. Dags för ett foto snart kanske?? :) Kram

Malin E sa...

Förstår att det är jättemysigt!!
Man saknar det när dom inte längre finns där inne sen.
Kram Malin

Jenny H sa...

Du är så underbart positiv och glad!! Det älskar jag med dig :-)!!
Du sprider positiv energi runt dig till o med när du bloggar!!

Kramar till dig!!!

Skolgatan sa...

Tack Jenny för kommentaren,det var kul att höra! Man kan inte annat än att vara glad och positiv med sånna underbara vänner:-)

KRAM PÅ DIG!

Kristin sa...

Underbart att få känns sparkar i sin mage. Njut verkligen.
Kram

Mor sa...

Min mage är lika stor!
Om inte större men den sparkar inte (tyvärr)och din är SÅ SÅ MYCKE sötare!!
(Så så nyfiken vad som är där inne)
Kram

ylvisen sa...

He he håller med din mor idag efter att ha ätit 72 bitar tårta....

Härligt att du älskar att vara gravid, det gjorde aldrig jag förutom att känna sparkarna förstås!

kram