SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 3 januari 2010

Sovmorgon

Idag vaknade vi klockan 11:15,Lucas som brukar vakna tidigast sov ju borta. Det var så trevligt hos Fia och Fredrik igår,vi var nog där till tolv-slaget.

Vi har vart ute hos mina föräldrar,fikat och haft det lugnt idag.

Snart kommer min mor och far hit så ska vi beställa mat,kina eller pizza,vet inte vad jag är sugen på men hungrig är jag. Sen har vi lånat buzz av Johan och Sofia så det ska vi spela ikväll.

Jätteroligt spel!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Vilken sovmorgon. Det var nog sisådär 15 år sedan jag sov så länge. Skönt! Jag kan inte, jag är en riktig morgonlärka.
Ska vi uppleva gamla minnen och åka skridskor i Korsgården någon dag? Har pratat med Emma och de har lust.
Hoppas ni hade en mysig nyårsafton. Vår var kanon.
Kram

Marica sa...

Gabriel sov till 11:15 idag :) Skönt för honom, ändå somna han tidigt nu ikväll! Han leker gärna med Lucas nån dag.. vi får höras om vilken dag som blir bäst, de kan ju leka en stund bara, vi bor ju faktiskt så nära varandra :)
Kram!

Mor sa...

Tack för en jätteskojig kväll!!
(även om jag inte vann..)
Kram